niedziela, 23 czerwca 2013

Kropkowa kartka

Powstała kolejna karteczka ...
Nie było to łatwe zadanie, ponieważ kartkę należało wykonać bez użycia nożyczek ... Wykrojników nie posiadam, więc wykorzystałam ramki ze Scrappo. Tło z pięknego papieru w kropeczki Rapakivi, do tego własnoręcznie robione różyczki, guziczki, trochę sznurka, perełek i gotowe :)
 


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
Rapakivi - wyzwanie z gościem
Rapakivi - weekendowe wyzwanie ekspresowe
Pierwszy raz zgłaszam kartki na dwa wyzwania na tym samym blogu, jeżeli nie jest to dozwolone (nie znalazłam nigdzie informacji na ten temat) to proszę nie brać jej pod uwagę w wyzwaniu weekendowym

17 komentarzy:

  1. O kurczę, kartka bez nożyczek? :D Fajny pomysł :-) A Twoja kartka jest śliczna, uwielbiam takie kropeczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza do kartki mogła być wycięta nożyczkami, reszta wyrwana bądź z wykorzystaniem dziurkaczy czy wykrojników ;) Dziękuję

      Usuń
  2. Sama energia... A kartka bez nożyczek - nie wyobrażam sobie chyba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak jest to możliwe :) chociaż ja też zdążyłam na wyzwanie w ostatniej chwili :)

      Usuń
  3. Świetna, niezwykle energetyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś ostatnio mam ciągotki do takich właśnie kolorów

      Usuń
  4. żywa i energetyczna ta karteczka, wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca jest :) taka bardzo bardzo radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi pasują te zdecydowane kolory:) Jest taka soczysta.

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna karteczka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna, energetyczna karteczka! Dziękuję za udział w zabawie Scrappo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, bardzo energetyczna kartka i ciekawa interpretacja mapki :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń