niedziela, 22 września 2013

Wariacje :)


Czas na kolejny wpis ...
Tło powstało ze stron książki, ułożonych warstwowo, całość popaciałam tuszem Distress ze scrappo, pobawiłam się też stempelkami :) nie mogło oczywiście zabraknąć elementu recyclingowego ... tym razem jest to metka z cudnym nitem, w które zaopatruje mnie Szwagier (dzięki J.) :)
 



Pracę zgłaszam na wyzwania:

13arts (stemple są, nawet więcej niż 2 :) z mediów jest gesso, masa strukturalna ziarnista, tusz distress i mgiełki)

Craftowego ogródka
 

11 komentarzy:

  1. Przecudnie mediujesz :. Ja nie mam jeszcze odwagi pokusić się na to.
    W ogóle ugrzęzłam dzisiaj na Twoim blogu.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. mediowanie perfekcyjne! kłaniam się nisko w imieniu scrapek-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po mistrzowsku zrobiona strona, dla mnie to "czarna magia", a dostawca ma rzeczywiście świetny "towar".

    OdpowiedzUsuń
  4. och, genialne tło!! A szwagra takiego (metkowego) to dobrze mieć :) miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje mediowe prace są genialne, uwielbiam je, a na tą mogę patrzeć godzinami i cały czas podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna praca:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts.
    Pozdrawiam :)
    Rydia

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozczulająca fotka. Świetny klimat wpisu. Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nastrojowa i nostalgiczna praca. Cudna.

    OdpowiedzUsuń