czwartek, 23 stycznia 2014

Kolejne zimowe LO






LO zgłaszam na wyzwanie:
Scrapki wyzwaniowo - mroźnie

W pracy wykorzystałam maskę oraz stempel plusiki Stempell & Karton
http://stempellikartoon.blogspot.com/2014/01/zainspiruj-nas-edycja-2.html

oraz papiery Color Conspiracy ze sklepu Scrapki, które wygrałam w wyzwaniu z tego zestawu oraz z tego, chociaż są nieco przykryte gesso ;)
http://scrapkipl.blogspot.com/2014/01/galeria-gosci-styczen-2014.html
 
LO leci również na konkurs Galerii papieru - a praca to moja interpretacja Zimowych opowieści

19 komentarzy:

  1. przepiekne!!! zupelnie, jak moj widok za oknem na oszronione pole....cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko pisałam już na FB - czasem jest tak, że rzut oka na pracę i wiadomo że ma to coś - ten LO z pewnością to ma - jest zachwycający. Powodzenia w wyzwaniu, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu doskonały :) Jestem dumna, że umieściłaś go w naszej Galerii Gości - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne, tak delikatne i ulotne, wspaniale oddany klimat zimowy, ozdoby to doskonała kontynuacja zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonały w każdym calu! I proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca!!! Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że LO to nie moja bajka, nie robię ich i rzadko kiedy mi się podobają - ale Twoje jest cudne, piękne i zachwycająco bajkowe....(taki właśnie las mam teraz za oknem)

    OdpowiedzUsuń
  8. A great layout ., really frozen!!!!thanks for playing with us!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, kolejne! Wspaniałe. Pisałam już pod poprzednim zimowym....I to jest równie doskonałe. Ach. Ileż można takich pięknot robić?? No ile?

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a great effect with your tone in tone page, beautiful! Thanks for playing along at Scrapki-Wyzwaniowo..

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę napisać tylko jedno - wow! Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Na prawdę wyszedł mroźny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca. Delikatna i tak ładnie skomponowana.
    gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem OCZAROWANA Twoimi zimowymi scrapami!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna praca! dokładnie tak jak Ulka - jestem oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny LO, klimat zimy oddaałaś po prostu wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful and so tender LO! Denisa G

    OdpowiedzUsuń
  18. już go gdzieś widziałam... i za każdym razem urzeka mnie jego prostota i niezwykła subtelność wykonania. Piękna, mroźna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niesamowite
    ulotnosc i delikatnosc
    jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń