czwartek, 3 lipca 2014

Zlotowe LO

Byłam na zlocie i ja ;) I jestem też na tym cudnym grupowym zdjęciu ;) więc nie mogłam się oprzeć :). To moje kolejne mega bałaganiarskie LO napaciałam, nachlapałam do woli ;)
Papier Studio75 Craft love, trochę mediów, masek i stempli Stempell & Kartoon z tego sklepu pochodzi ten uroczy badzik ;)







LO leci na konkurs - scrap z grupowym zdjęciem ze zlotu

http://zlotwarszawa.blogspot.com/2014/06/konkurs-na-skrapa-ze-zdjeciem-grupowym.html
 
i jeszcze na pamiątkę zdjęcie w oryginale (źródło zdjęcia)
 
 
LO powstało w oparciu o mapkę Sketchabilities
http://sketchabilities.blogspot.com/2014/06/sketch118-design-team-reveal.html
 
Zgłaszam je również na wyzwanie TricksArt Wesoło mi :) oczywiście wesoło było na zlocie :) i strasznie wesoło przy moich ulubionych chlapaniach :)
http://tricksartist.blogspot.com/2014/07/sztukateria-10.html
 

11 komentarzy:

  1. Cudowny scrap!!!!!!!!!!
    Fantastyczne są te naciapania :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny scrap, bardzo energetyczny, kolorki cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny!!! Cudownie oddaje klimat grupowego zdjęcia, coś fantastycznego!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś cudownego!!! Idealnie oddaje klimat grupowego zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naciapane po mistrzowsku! Cudowna praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, bardzo Twój i bardzo udany! :) ogromnie podziwiam Twoje mediowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the photo that you used!
    All your details are amazing! Thanks for playing along at Sketchabilities!

    OdpowiedzUsuń
  8. This is amazing!!!! Thanks for playing along with Sketchabilities

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały scrap i piękne chlapania :) Dziękujemy za udział w zabawie TricksArt :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous texture heaven! Thanks for playing along with us at Sketchabilities!

    OdpowiedzUsuń