środa, 13 maja 2015

Layout - Super star

Dzisiaj czas na moją kolejną inspirację dla Studio75 i kolejny layout ze zdjęciem mojego syna. Tym razem wykorzystałam papiery z trzech różnych kolekcji Pan i Pani Black, Zimowy Poranek i Sunshine love. Nie mogło się oczywiście obyć bez mojego chlapania ;)









Layout powstał w oparciu o tablicę bloga Scrap Around The World

http://scraparoundtheworld.blogspot.com/2015/05/welcome-to-our-annual-epic-event.html

zainspirował mnie kolor beżowy i brązowy, niebieski i turkusowy, motyw koła, malutkie kuleczki, słowo "life"



Layout przedstawia moją prywatną gwiazdę, a raczej gwiazdora, więc idealnie pasuje do wyzwania bloga Sklepu Ewa

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-37-kids-rules.html

11 komentarzy:

  1. Gorgeous creation, your chipboard are beautiful !! Thank you for joining us at SATW Epic Events xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful page as always! Thanks for playing along with our EPIC EVENT at SATW this month!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca :) Chlapanie uzależnia !
    Pozdrawiam ...Padoriaa... DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous page! Love the background work and those yummy layers! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful layout, I love it !! Thank you for joining us at SATW Epic Event :)
    Lydie Denis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful layering on your LO Justina! Great page!
    Thanks so much for joining us at SATW Epic event 2015.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fabulous page! Thanks for joining the Epic Event at SATW.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic layout! Thank you for celebrating this special event with us at Scrap Around the World!

    OdpowiedzUsuń
  9. He looks like a super star! Beautiful layout! Thank you for joining us at SATW Epic Event!

    OdpowiedzUsuń
  10. super gwiazdor ;) w swietnej oprawie
    dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu-ewa.pl
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń