piątek, 23 września 2016

Okładka art journala

Książki na kolejny journal poszukiwałam już od dawna. Założenie było takie, żeby oprócz pożółkłych stron miała płócienne okładki. Jak już znalazłam odpowiednią, to szkoda mi jej było przerobić. Nic na to nie poradzę ;) Dlatego na mój warsztat trafiła zwykła książka. Przy pomocy mediów udało się uzyskać to co widzicie na poniższych zdjęciach ;) Zerknijcie na bloga sklepu Zielone Koty - tam znajdziecie listę wykorzystanych materiałów.
Zaszalałam dosyć mocno, ale to w końcu art journal ;)





 
 

7 komentarzy:

  1. CUDOWNA okładka, ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely love this journal cover. Thank you for joining us over at 13 @ rts for our challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful project !! Thank you for joining us over at 13 Arts for our challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca praca :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow, cudny.... Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczny! Szczękę zbieram z podłogi patrząc na okładkę. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń